måndag, oktober 20

måndag och allt måste fixas

helgen har sprungit i vägen som alla andra och den har varit
riktigt lyckad, en skön lugn helg med bara massa mys, precis
vad jag behövde i detta höstväder.
men nu är det måndag igen och det märks
sitter här med tusen papper framför mig och massa som måste
fixas. mötet igår gick relativ bra men icke snabbt, nej. så nu
sitter jag också jag försöka anmäla till alla kuser som är i höst.
måndags/tisdagskursen i växjö nästa vecka är typ klar, men
finns ju några kvar att ta tag i men det klarar jag även om jag
tvivlar på dem ord jag just sagt. ha ha
vi hade till en början inga prov denna vecka men istället kastar
dem på oss typ sex läxor tack för det och därför blir det massa
indragen träning denna vecka med, typiskt!
nu ska jag iallfall göra klar detta och ta tag i allt plugg
om jag sedan hinner ska jag ta en kopp te till och se mitt
favvooooorite program andra avenyn.
Pussciao








jag är så trött på att du skrattar mig rätt i ansiktet. glada ögon ger dina fiender bekymmer och lyckan kommer till dem som har ett gott hjärta.

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.