torsdag, oktober 9

jag tänker för mycket

idag läste jag i tidningen att kvinnor som lever i en dålig
relation har svårare att slappna av än män i samma situation,
det visade en amerikansk undersökning. och visst är det så?
killar kan ha hur mycket problem som helst utan att känna sig
det minsta stressade och drabbade. killar har på något sätt
lättare att lägga saker bakom sig.
jag tror jag inte bara på det för det står i en tidning
(som mina tjejer alltid tror) för det är verkligen sant och jag har
fått många bevis med tiden i mitt liv. jag tycker bara det är orättvist
att det är så, för jag är helsäker på att jag inte är den ända tjejen
som tänker så när hon läser tidning. äsch vi lämnar detta nu,
tänker ändå förmycket som dom brukar säga..

Istället ska jag påpeka att det var länge sedan jag festade och
jag börjar bli lite sugen nu för det var ENORMT länge sen och det
är helt sant! kommer ni ihåg sommaren?

Öland, å fest varje helg - det var bra tider det
nu andra avenyn.
PUSS

























Inga kommentarer: