söndag, oktober 5

hela helg i ett inlägg

ops! nu var det ett tag sen jag satt här, skönt tycker jag faktiskt.
jag har faktisakt inte haft tid, utan har för det mesta gjort saker
hela tiden. matteprovet i fredags gick väl inte så bra skulle jag tro,
MVG uppgifterna var för svåra. och jag som skulle läsa matte C
hur ska det gå? äsch det återstår å se. fredagen tillbringades i västervik,
och igår åkte jag till kalmar med mamma och pappa.
skönt att få vara med dom själv ibland tyckte ju jag
som alltid har en syster som släptåg
jag köpte inte så värst mycket, var egentligen för trött för att gå
på stan. blev iallafall lite smått och gott. kvällen vet jag egentligen inte
vad jag gjorde, vi befann oss lite överallt. en rätt tråkig och kall kväll
tyckte nog jag.

nu har jag iallfall precis varit å tränat med select
och nu väntar plugg, historia... det lockar inte precis men
det måste göras, vi ska kunna när när tjugofem olika historisk
kända personer föddes och dog och vad dom var kända för?
helt misslyckande tycker jag som bara
blandar ihop alla. jag får väl ta tag i det nu.
ciao.

Inga kommentarer: