måndag, oktober 13

full fart

i helgen var det fest och det vill jag lova, pepp så det bara
skvätte om 'at och går dagen låg jag för det mest framför tv:n.
när jag egentligen skulle ha pluggat. har prov imorgon och jag
började idag ingen hitt vill jag lova. historia är inget för mig jag
lever i nuet och veronica till lärare kan det inte bli lätt. men
eftersom torgil är så duktig på att bli sjuk hela tiden fick jag
sluta redan vi ett idag och kunde gå hem och plugga resten av
dagen typ. usch vad jobbig, men just därför hann jag gå på
aerobicsen med julia. jag måste skärpa mig nu, jag slavar för
mycket med träningen och latar mig mest så har det aldrig
varit förut så från och med idag är det slut på det!

nej n
u måste jag läsa igenom historian igen
tråk tråk tråk, jag hatar skolan nu men imorgon ska jag iallafall
fika med rebecca som är efterlängtat jag saknar henne nu

puss å godnatt på er.

nadja är den ända jag har bild på från i lördags
typ
vart tog resten av bilderna vägen?

1 kommentar:

Anonym sa...

fjortizZ