onsdag, oktober 1

första oktober

oj oj oj, inläggen bara ramlar upp här. men det gör inget
för min del, jag bara älskar att få skriva av mig lite.
för det första är jag fortfarande lika förskyld plus att
hostan har blivit värre så jag hostar ju all time.
för det andra .. eftersom jag inte får träna för mamma så tröstade
jag mig med att gå till stan och köpa det jag önskat mig länge
en mascara från Dior och en foundation från Clinique.


resten av kvällen har jag ägnat åt matten, eftersom vi har prov på
fredag.. usch jag tycker verkligen allt med skolan är jobbigt just nu.

nu ska jag krypa ner i mina mjuka säng med musiken och
min nya tidning som kom idag, vecko revyn för imorgon börjar jag inte
förrens tio, det lika med sov morgon. fast en sämre sak är att då
har vi skolfoto och jag avskyr verkligen sånt.
godnatt

Inga kommentarer: