söndag, september 28

underbart

hoppas alla som var ute igår hade en riktigt härlig kväll
för det hade jag, julio och jag mös till att i soffan denna lördag
inte likt oss? men jag gilla't och visst blev vi lite parysugna
när vi hörde alla pepplåtar som spelas på radion en lördag kväll
men vi satt kvar där med vårt te.

dagen har jag för det mesta tillbringat i det sköna värdet
hos select, jag red med min nya hjälm. åh vad jag trivs
med allt just nu. sedan var det bara att bege sig till mitt
andra hem, friskvårdshuset. när jag cyklade hem därifrån
var det riktigt kallt, nästan så jag saknade mina vantar och
mössan, men vem tror att det ska bli så kallt på kvällen när
det varit så underbart idag?

hursomhelst ska jag sätta mig med mitt te
och kolla på andra avenyn som börjar om
exakt elva minuter. plus att min bästa kommer
hålla mig sällskap ikväll.

adiós

Inga kommentarer: