torsdag, september 18

Home from bulgaria

nu sitter jag här i kylan igen, jag fick nästan en chock när jag klev ut
planet och kände hur kallt det var i sverige nu har verkligen hösten
kommit och vilken tur att jag redan köpt min höstjacka innan jag åkte.
en vecka i bulgarien behövdes, men jag vet inte vart solen har tagit
vägen för inte ens där var det sol. tre dagars sol var allt jag fick på sju
dagar. och solbränd hud är långt borta jag antar att jag får vänta
ett år nu, men med eller utan sol så älskade jag bulgarien.
party everywhere och med sis blev det perfekt. plus att vi träffade
två killar från blekinge som gjorde vår vecka mer en perfekt.
nu tror jag att jag sammanfattat min vecka rätt kort
så nu måste jag krypa ner i min kalla säng och sova några
timmar inatt blev det bara tre timmar sen skulle vi upp och checka ut.
just det jag måste försöka öva på provet med som är imorgon
shysst av åke att sätta ett prov direkt när jag kommer hem. å visst hade
jag tänkt att plugga där men det fanns så mycket annat som lockade mig
mera en att plugga samhällskunskap.

godnatt en stund
förresten är det bara två dagar till min födelsedag
och min nya mobil kommer hem. goodbye

Inga kommentarer: