måndag, september 1

första september är nadjas dag

gick till skolan idag, utan julia. hon var så sjuk sa hon,
men i självaverket
är hon bakis än, i know that ..
efter som vi firade henne och nadjas födelsedagar sten hårt,
kan hon dem inte vara annat. hah
flera lektioner blev indragna idag, skönt för jag kom hem redan
vid ett istället för fyra.


Plus att nadja fyller år idag, GRATTIS GRATTIS hurra hurra
occh på onsdag fyller mammi år med.

och nu väntar snart både nadja och
spinningcykeln på mig
chao





>du springer aldrig ifatt när jag väl är där, jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
. nu kan det vara försent att säga som det är
vi testar nya vägar som aldrig tycks ta slut. jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
och jag vet att det är svårt genom telefon.
jag har försökt att träffa andra men
det är inte
så lätt, jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt
det är dags att lägga på men att stanna känns så rätt<

Inga kommentarer: