lördag, september 6

jag samlar på bra dagar

fullt upp - ja det är så jag kallar dem två sista dagarna
igår åt jag på
lilla krogen med nadja och felle. det kan jag bara
sammafatta med massa skratt och mys. kvällen slutade med att
nadja som hos mig och det gillas för jag älskar att somna med
skrattet och vakna bredvid en morgonpigg nadja.


dagen har däremot spenderas i kalmar med julia. mycket kul eftersom
det var ett tag sedan jag var där men inte lika kul att komma hem och
märka att pengarna var slut på kortet och därmed i plånboken med.
men vi har shoppat rejält de behövdes inhandlas en hel del. vi köpte
iallafall
världen finaste klänning som inte stod på inköpslistan
men den kom med hem
ändå och det är jag glad för! god mat fick vi
också i våra hungriga magar.
jag älskar min pingla

no party för mig ikväll
skönt att ta det det lugnt, fast jag är egentligen pepp
men det är jag väl alltid så nu ska jag istället ta en promenad
med pinglan själv så pouss

Inga kommentarer: