fredag, september 19

jag gillar denna tid

idag gick jag bara till skolan och gjorde samhällsprovet
orkade inte en hel dag för faktum är att jag är väldigt trött

förlorade så mycket sömn när vi flög hem igår natt.

resten av eftermiddagen spenderade jag hos mitt syre
select
och nyss åkte min släkt hem efter ett mysigt kalas
, jag fick allt
jag önskat mig min mobil och min ridhjälm är beställd

en Wellintong Classic. hoppas dagarna tills den kommer
hem går fort.
tack alla världens bästa människor
nu ska jag fortsätta fixa med mobilen
som har
varit mitt tidsfördriv den här kvällen.

förresten
har jag fortfarande samma nummer
:)










även att jag inte hade förväntat mig en lugn kväll imorgon
så tror jag det får blir det, jag är helt slut

och visst är vi alltid sugen på fest julia?
men jag tror det räckte med de i sunny beach.
så min födelsedag firas den 27 i hope!

Pusss

Inga kommentarer: