onsdag, september 10

lyllo mig

äntligen, ja det är nog det enda jag kan säga
imorgon drar jag till Bulgarien. jag har aldrig längtat såhär mycket
efter solen som nu, här är det ju bara grått och kallt, speciellt i skolan.
det är nog den kallaste skolan i världen, i promise you!
väskan är packat, läxor är gjorda och ja.. kan det vara bättre?
skulle inte kunna tro det. men trots allt detta kommer jag sakna mina
pinglor. Puss er och ha det bra utan mig ett tag nu och julia du överlever
om jag gör det så.

kommer hem den artonde och då peppar vi för min födelsedagsfest den
tjugonde. plus att jag hoppas på att min nya mobil har hunnit komma hem
OCH nu ska jag fixa det sista och lägga in ny fräsch musik på min mp4.

PUSS och lyllo mig

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.