måndag, mars 2

andra mars

som jag brukar säga tiden rinner iväg och jag har hunnit med
en hel del. fest i helgen blev det slutligen som var rätt kul
men samtidigt helt misslyckad.
igår var det första mars vilket betyder en månad för mig och älsklingen
känns mycket längre än bara en månad.
idag gick vi bara i skolan halva dagen han var sjuk och jag följde snällt
med hem och höll han sällskap aldrig ett nej.
känns som denna vecka kommer gå fort och det är skönt
jag vill till Kalmar och shoppa nu när monki kommit dit och
det ryktas om att det faktiskt finns rätt mycket där. så på fredag

hoppas jag och sötnosen beger oss dit.

nu ska jag plugga espanol och sen försöka
sova med huvudverk och ont i öronen som han lyckas smitta
mig rätt bra med å så lämnar han mig själv för en natt.
aj, PUSSS

Inga kommentarer: