torsdag, februari 26

mest glada saker

för min del har det hänt mycket idag å jag har två glada saker
att säga och två dåliga. så det jämnar ut sig! men det dåliga kommer ju
alltid först.
att jag måste sätta mig nu och plugga in enmiljardtusenbiljorner
glosor till imon innan jag ska ut och gå en lång promenad eftersom
jag slarvat och inte tränat min vardagliga träning. ha
.. och att den bästa i världen nyss åkte hem så jag får sova ensam,
fy men bara en natt till.
good things är att jag har jättemycket roliga alternativ för helgen,
undrar bara hur den kommer sluta, fest natten lång, mys, hockey,
shopping det finns ju endel..
den bästa av allt var att MC donarlds ringde nu och jag ska börja
provjobba hos dom! yeeeeees, jag behöver money money money nuuu,
så jag kan boka resan snart!

Adiós
.. idag har jag lärt mig av min spanska lärare att adiós betyder
hejdå vi ses hos gud. HA

Inga kommentarer: