måndag, mars 9

mysdag

idag stannade jag hemma under täcket med min sötnos
jag är så förskyld och det tar på krafterna

film, choklad och djupa andetag var istället ett bättre sätt att

spendera dagen tyckte vi.
imon ska jag ta på mig det nyinköpta och bege mig till skolan

och sen hem med massa plugg på menyn. jag känner på mig att

dagen kommer bli bättre än vanligt, jag slutar dessutom vid ett.
idag har solen strålat mest
hela dagen och när vi gick pr
omenaden
till staden kände jag mig mer en lycklig super lycklig!
imon hoppas vi detsammaså jag får bli sådär lycklig
tänk vad ljus kan
göra människor glada!


nu har jag suttit konstant hela kvällen med min nötpåse
men jag har faktiskt gjort
lite nytta, en ny header på blogg
en åsisdär annat.
så nu blir det krypa ner i sängen

pussciao

Inga kommentarer: