lördag, mars 7

full rulle

min förskylning vekar aldrig vilja försvinna och jag hostar
på nätterna så ingen sömn blir det, träningen är körd i botten
men vad gör det jag är lycklig ändå..
fredagen spenderades i Kalmar med världens bästa vän och världens
bästa pojkvän. gjorde rätt många inköp som har gjort mig snäppet
lyckligare plus på det. jag och Julia gick på monki i över en timmer
gissa om Martin var tjurig sen? dessutom var han hungrig så det
blev lite kinesmat på det.

och igen kan gissa vad jag gjort idag?
jag har varit och hälsat på min förra häst som jag hade
för 3 år sen innan jag köpte den jag har nu. när man ser en

sån ögonsten kommer alla känslorna på en och samma gång.

ha en bra lördag, av de som är kvar av den :)
Pussilepuss



(en gammal bild när jag var 11år) HAH

Inga kommentarer: