fredag, december 5

vi är galna i kärlek



jag vill verkligen visa att jag verkligen måste hålla dig
jag vill verkligen känna dig som ingen annan kan känna dig
du är nummer ett, alltid i mitt hjärta
det bästa när jag kör mina fingrar genom ditt hår
sena nätter, bara hålla dig i mina armar
ibland vi var utanför, jag var rädd för att visa dig
nu vill jag hålla dig tills jag inte kan hålla dig
utan dig, allt verkar konstigt
ditt namn är för evigt planterats i min hjärna

fan, jag är galen,
ta bort smärtan
ta bort skadad
jag saknar dig
jag trodde vi var avsedd att vara
jag antar nu, vi vet aldrig
det enda jag vill är att du ska vara lycklig
vare sig det är med mig eller utan mig
jag vill bara att du ska vara lycklig

vi är galna i kärlek
men inte i varandra


låten är till någon annan, alldeles speciell
världens finaste låt till världens finaste människa
puss

Inga kommentarer: