tisdag, december 2

vet ni vad?

idag när jag kom hem från träning med select som gick kanon bra
tänkte jag å vad allt är trist
ingenting förändras eller
så händer allt på en gång.

så jag tittade upp mot hyllan i badrummet å yes där stod en
färgförpackning.jovesst färgade håret jag för inte
så länge
sen hos frissan men äsch jag drog upp håret ur
slingmössan
och i med färgen.
nu sitter jag här å väntar på att den
ska tvättas ur..
vikken chansning egentligen eftersom det
mesta de sista
två veckorna har gått en aning snett.
vi får väl se....


På tal om massa saker så hade min piercing i örat åkt ut
när jag sov i natt ..aj aj aj vad ont det gjorde satt en hel
timme
i morse och försökte trycka igenom den, men det var
som
igen växt så det slutade med att jag fick
gå till skolsyster
och mot hennes vilja tryckte hon igenom den.
phu jag slapp iallafall
göra ett nytt.

nu måste jag duscha ur det & se resultatet
p
ussssssssssss
















egentligen vill ja ha en riktig fin brun men jag
vet inte om jag skulle passa i det? har haft det tidigare men
fårse kanske blir brun färg till nyår.

Inga kommentarer: