söndag, december 21

allt på samma gång

shiiiit! vad tiden går fort nu, tycker inte ni det?
min pappa har iallfall varit så dukigt och lämnat in
min dator innan garantin går ut så jag har inte kunnat
skriva ett ord här. ändå har det varit skönt att inte
sitt vid datorn, en datafri vecka.
på tal om annat så har jag börjat inhandla mina julklappar
i torsdags var jag i kalmar med la familia och igår bar det
av till västervik med anton och hans mamma.

så jag har bara sisådär två julklappar kvar om jag får köpa
på tisdag. om jag hinner eller rättare sagt jag måste hinna!!

jag har slarvat med träningen något otroligt tänkte iallfall
ta en promenad innan anton hämtar mig eftersom gymmet stänger om
en halvtimma så är det inte en chans att hinna dit.
puss
jag hoppas bara på att min dator
kommer hem snart!

Inga kommentarer: