fredag, december 26

åså var julafton förbi

åså var julafton förbi igen , mys mys mys för hela slanten
har det vart å kommer fortsätta med de, för visst är det
mysigt?
julafton var härligt, och kul att träffa mina kära släktingar
å sen kom min kärlek. mysig kväll med massage. mumma
igår spenderade vi dagen hemma hos antons föräldrar
och sen var det dags för utgång iallafall för min del.
själv skulle han upp och jobba klockan sju, gutt ju.
när klockan började närma sig morgon kom jag hem och kröp
ner hos han. en timme senare ringer nadja och vill låna soffan.
vikken kväll, ingen kväll ser den andra lik! Å snart kommer det
lite bilder också, blev en hel del för en gångs skull.

nu ska jag rida och sen ut och springa, sugen? nej men jag måste
efter all mat å kaloriedrinkar. hahah b

puss och ha en forsatt
trevlig jul alla sötingar

Inga kommentarer: