söndag, november 30

tuudeluu!!

God dagens all people.
nu är jag hemma dårra vikken helg jag och nadja har haft
helt fantastiskt, bara hon å jag! vi tillbringade kväll med sex and the city
å massa snack.. hur kul som helst, jovesst!
idag har vi gått en sväng på stan, julskyltningen hon var så gullig
å bjöd mig på coffe house med, det säger jag ju inte nej till,
tack mitt sötaste smultron.
förresten köpte jag mig ett sånt där godans gott äpple med kokos på.
wihuu vad jag älskar julen ibland!

nu sitter jag här hade tänkt att plugga en del
om jag kan ta tag i at' men först måste jag hänga
upp de nya gardinerna mormor har sytt åt mig.
måla naglarna å annat fix.
ciaoooo!

inga bilder finns för att jag inte kan lägga in dom från mobilen
jävlans skitmobil, vad betalar man alla tusen för?

2 kommentarer:

Anonym sa...

härma inte andras bloggar..

sofie sa...

vad har jag härmat? jag skriver mitt egna. tror knappast du gjort som jag denna helg?