måndag, november 17

jag dansar inte längre på röda rosor

började bli dåligt med inlägg men har haft fullt upp.
lördagen gick jag upp tidigt, tränade med mathilda och
sen direkt till öppet hus på skolan. gjorde ju typ ingenting
så förstår inte vad det skulle vara bra för?
jag fick iallafall vet att jag vunnit resan till riksdagen, Stockholm.
trodde nästan hjärtat slutade slå där ett tag. känner mig inte så
sugen på att åka jag är ju inte insatt i politik för fem öre?
mathilda och amanda ska iallfall föra mig sällskap dit.
på tal om politik har vi prov på at' imorgon och jag fattar inget
har suttit med boken hela dagen, inte är jag klokare nu.

har varit lediga idag eftersom vi var i skolan i lördags och
tack å lov för det jag känner mig inte friskt typ feber.
mest sovit och smält lördagens bravader.

adiós
jag saknar mitt hjärta

gå med här och vinn du också!
http://se.limbino.com

Inga kommentarer: