onsdag, november 5

träning på dagens schema

si si, träning för hela slanten vart det idag. först ett rejält
pass på idrotten med styrkestationer och sen direkt efter
en lång dag i skolan tog jag mig till gymmet och gick på
fatatack, core och spinnig. sen var jag hungrig kan jag lova.
ja å nu måstes de pluggas, svenskaprov på fredag och detta håller
inte. förresten fick jag mvg på datakunskapsprovet det kanske
kan motivera mig till att plugga stenhårt och lyckas få det på
svenskan med?

imon börjar vi inte förrens 11.30 och slutar 13.30 skön dag alltså
där efter ska jag till fiket med julia och plugge på provet.
förutom att det är så kallt, tycker jag om vintern och allt myspys.
kände nästan julkänslan idag när jag vaknade. kom väldans fort
julafton så ja sedan kan få summer.

Puss
å hej på svenskaboken!

Inga kommentarer: