tisdag, november 25

hej på ändrade planer!

usch usch usch
vilken hemsk början på veckan, allt går bara åt helvete typ.
igår fick vi inte ta hål i örat, ja och amandra som hade gått
tidigare från skolan å allt. och idag när jag och mathilda skulle
träna så öppnar helt plötsligt inte gymmet förren 9? åh vi får
vända hem till mig å duscha å fixa oss där, så svenskan missade vi helt.
efter skolan när jag skulle hämta mina spets leggings som skulle
komma igår till JC men då var dem inte uppackade
så idag när jag kom fick jag veta att dem var restade och kommer

inte förren 3 december eller något. jag dör! alla mina planer bara
ändras om, typiskt! åå förresten blev det igen dans idag heller så next week
blev det garanterat hårdträning!!

nu har jag iallfall pluggat som satan
och tänkte därför gå en lång promenad i kylan

med daniel.

puss å tjao























jag saknar sol, bulgarien å brunbrända ben
speciellt nu när läxor å annat krångel går mig upp till öronen!

Inga kommentarer: