onsdag, februari 11

PUSS

nu var det kväll igen, onsdagskväll
och för första dagen denna vecka har jag tränat, jag älskar
den dära
goá känslan efter ett hårt träningspass.
hade faktiskt tänkt att träna
i måndags men då kom en
liten gullig pöjk till mig så vi var hemma å
såg tusen filmer
istället för en långtråkig skoldag och igår hade han
50 graders
feber (det kändes iallfall så, han var som ett element typ)
så då
fick jag skippa träningen och ta hand om honom.
men vad gör man inte
för den finaste i världen?

nu hade jag tänkt se
andra avenyn som jag missade igår.
och förresten nu sitter amanda nog med massa drinkar framför sig..

eller så är glasen tomma och hos asfu
l som vanlig typ? HAH

¡adios!















jag saknar nadja, hon är bäst, så på fredag ska vi träna och sen ha spa och massage - låter mysigt ju?

Inga kommentarer: