måndag, juni 8

studenter

det var inte igår jag satt här, har verkligen haft fullt upp
livet har varit en stor fest den sista vecka.
i fredags kollade jag på studenterna i stan plus att jag jobbade.
lördagen blev det ut gång, en rätt okej kväll. söndagen var jag och
amanda galna och åkte och hämtade en häst till henne
utanför emmaboda, långt som fan.
idag har jag varit i kalmar med mina två twins och hängt blommor på
alexanders hals. för idag var det dags för hans student.

nu är jag trött, lite sömn finner jag i min kropp. men jag tänkte
bege mig till gymmet och ta några steg på rullbandet, det regnar ju ute
sen måste jag börja sakta mina steg. det är ju skolavslutning på
onsdag men hos mig väntar man bara på midsommar.

Puss
Martin I love you too.


























Inga kommentarer: