torsdag, juni 25

en enda röra!

mitt liv är väldigt trasligt just nu, känns precis som jag har tagit
en säck och slängt i allt så det har blivit en enda röra eller
lagt allt i en enda hög precis som kläderna efter öland låg.
allt i en enda röra.. mina tankar bara snurrar i huvudet, inget
känns rätt och inget känns fel. jag tevkar på alltingen men ändå
vill jag köra gasen i botten. i mitt horoskop idag stod precis som det
är att allt i mitt liv är en himla röra men att det strax ska lösa upp sig
och att jag ska följa min väg utifrån hjärtat.. men jag undrar då
om detta någonsin kan lösas upp. jag tvekar stort på det och jag
antar att det måste bevisas för att förstå.

just idag har jag kört gasen i botten och slagit på stort det blir bio
i kalmar ikväll, baksmällan.. den ska visst vara bra. i hope so!
kan iallfall behövas lite inomhus vistelse, jag känner mig rejält stekt!

Puss och ha en bra solig dag allesammans!

Inga kommentarer: