måndag, augusti 18

Måndag från början

nu har jag gjort mig en ny blogg
så jag fixar lite med den varje dag.
imorgon börjar skolan, typiskt jag

som inte är pepp på det alls.

jag har iallafall tagit tag i allt och
börjat om
kanske är det därför
jag gjorde en ny blogg?

för att slippa se eller läsa det som var?

vemvet, visst har det varit en bra sommar
många bra minnen som följer mig
men just nu
känner jag
att det har funnits bättre tider.


idag har jag iallfall varit duktig
städat mitt rum och haft lite fix här hemma
så nu blir det att laga mat och vid fyra träning.
kvällen ska jag däremot spendera med julia
vi ska basta och mysa. jag behöver det nu
jag är så trött, kan inte förstå hur man egentligen kan vara det
efter tio veckors sommarlov. aja that's it - jag lyckas alltid med allt.

blev ett långt inlägg today, jag behövde skriva av mig lite
kanske blev det mest massa meningslösa ord?
så därför slutar jag nu punkt


precis när jag slutat hoppas
när tron inte fanns kvar
börjar mina böner funka.

Inga kommentarer: