onsdag, augusti 20

godmorgon världen

jag har precis vaknat, nu sitter jag här med mitt te
och tänker på vad jag ska ha på mig idag, jeans?
eller kanske min chinos?
Idag börjar jag inte förrens halv ett
det är lika med sovmorgon, skönt!
fast jag undrar när jag slutar då?
kanske fyra? åh då blir det stress till träningen
och då hade jag faktiskt kunnat skippa sovmorgonen.
men det var ändå skönt jag kom hem sent igår för mitt
tidsfördriv igår kväll var felle vi var på mamma mia.
Oh yes! den var skitbra !!
måste ladda hem den nu nu nu nu! ha ha

nu måste jag snart fixa mig
så jag hinner till stan en snabbis innan
skolan börjar, fast först måste jag få i mig
mitt äckliga te som jag försöker lära mig dricka ..
egentligen tycker jag det bara smakar varmt vatten!

PUSS på en
bra börjat dag!

Inga kommentarer: