tisdag, maj 26

vädret gör mig pigg!












vilket väder jag blir alldeles till mig :) älskar detta väder.
igår kväll fick jag hoppa in och jobba, gutt med pengar iallafall
men det gjorde att jag fick sitta och skriva det sista på
inlämningen inatt, jobbigt.
men jag är inte trött idag? vädret gör mig pigg!
har strotsat runt på stan nu idag, hade bara två lektioner
på morgonen. hittade en kjol och ett härligt linne.
gillar att spendera och nu har jag ju pengar med, men inte så länge
till ska betala palace biljetten idag. inget är gratis!

förresten oskarshamnstidningen stoppade mig idag
och frågade vad sommarens höjdpunkt
kommer att vara. jag dör tycker inte om att vara med
i tidningen, men enligt dom hade jag inte val.
så köp inte oskarshamnstidningen.
el abuelo sofie

Inga kommentarer: