torsdag, januari 8

varje dag är fylld av mirakel

åhhå, mitt bredband har varit sönder nu ett antal dagar
jag har ringt till telia och klagat men vad händer? inget!
så nu sitter jag hemma hos min mormor som också bjöd på
lite mat. hon är bäst!!
två dagar i skolan är avklarade inte så jobbigt som jag trodde
amanda, mathilda och julia håller skrattet uppe.

plugg plugg plugg så ser min kväll ut, jag måste skriva om en
gammal skiten bok som knappt fattar det ska vara inlämmnat imon
så bäst jag sätter fart ni.
hann iallalfall med en sväng på stan, fick med mig ett snyggt linne hem
och regöringsmjölk från life sen var den femhundringen slut.
gos, vad pengarna försvinner fort. ska iallfall söka jobb nu är
ett stort måste om julia och jag ska komma iväg nu i maj till solen
brunbrända ben grr. hah

plugg nu, hej åhå puss då.

förresten såg ett fint citat idag
"varje dag är fylld av mirakel" är det så?

Inga kommentarer: