torsdag, augusti 6

ser bättre tider

äntligen börjar solen tittat fram, men jag vågar knappt njuta
den är snart borta igen tro mig!
med ett solbränt ansikte och lite solblekt hår ska jag bege mig
till kalmar och gå på rix med becca och några andra stollar
hoppas det kan få mig på bättre humör. känner mig verkligen
nere just nu ....
tjejgänget pratatade om att grilla på lördag, låter bra och
jag ser fram emot det. söndag väntas andra planer, eftersom
chefen ringde idag när jag solade och ville att jag skulle jobba
hela dagen. så äsch blir ju pengar :)

nu måste jag rusa, bilen rullar
ha en fin kväll pussen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter jättehärligt,
och jag hoppas du haft en underbar kväll.
Puss , kärlek.

sofie sa...

den var bra och så himla mycket folk var det. hade varit himla kul att festa där för det var ett himla stojj ;) haha Pusss hjärtat