måndag, augusti 3

bra helg, dålig måndag

helgen bra kanon, riktigt kul tillsammans med becca och fanny
vi har bestämt att vi ska åka på lars winnerbäck i höst :)

eftersom helgen var bra, var det väl bara tvungen att hända
något dåligt nu när jag har semester och allt.
inatt spydde jag hela tiden, uscha har inte kunnat äta på två
dagar. har legat i sängen hela dagen, har inte ens märkt att
solen tittat ut idag.

nu ska jag sova och hoppas på att jag är frisk imon, för
jag vill kunna göra roliga saker på min semester.

en godnattpuss sofie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig helg,
och detta kommer förhoppningsvis göras om?
Lars Winnerbäck till hösten förhoppningsvis ? : )
hjärta.

sofie sa...

det hoppas jag verkligen. okeh klart vi ska på han. vi måste bara fixa biljetter innan dom tar slut!!! ;D
hjärta <3