tisdag, augusti 11

allt i ett svep

gårdagen tillbringades med rebecca vi gjorde pannkakor och
cyklade till eckern för att sola, men det var för det mesta
molnigt
men det var skönt ändå att ligga och bara prata.

pannkakorna var riktigt goda iallafall..
'
vid 5 tiden åkte mathilda och jag upp till stallet för att rida ut
en
långritt det var mysigt. kvällen blev det film.


idag har jag spenderat dagen med najda, vi har gjort en film
men
när vi skulle lägga upp den på facebook funkade det inte
jävla skit,
snacka om att vi blev sura. men en bra dag blev det
vi har ätit
skinksallad, med pasta och ägg i. mumsigt
sen tränade vi på gymmet.

nu när jag ändå är igång och berättar vad som händer varje dag kanske
jag ska berätta vad som händer imon med . haha
först ska jag ta mig
till stallet för att rida lite och njuta av
mina sissta lediga dagar.
vid 4 ska jag träna och sedan ska tjejgänget
ut och äta på terassen.
ska bli riktigt kul!!

nadja och jag, alltid lika galna tider,...




Nu måste jag sova
en godnattpuss
av so
fie

Inga kommentarer: